csütörtök

Tisztítószerek

Mikor megrendeltem próba szerencse jelleggel a mosóport, kételkedtem
benne, hogy tényleg elég annyi mosásra, amennyit ráírtak. De ez a
használat során beigazolódott. Nálunk szinte minden nap megy a mosógép
(két pici lányom miatt), és mégis elég volt az 1 kg körülbelül 1
hónapig. Ráadásként volt egy póló, amit semmivel se tudtam kimosni.
Arra sem emlékszem, hogy mi lett belekenve, de csoki szerû színe volt.
Többször kimostam, venish-el is de nem jött ki a folt. Mondanom se
kell, bele is volt száradva.

A mosásnál az elõírás szerûen tettem a gépbe a Clean Plus mosószerbõl,
és a ruhák közé öntöttem venish-t és kiszedte a foltokat. Mind egy
szálig. Igaz, az illatára allergiás vagyok (anyu odáig van tõle), de
azóta az a kedvenc mosóporom.

Zsolnayné Maglóczky Tímea (Timssy)


"Én szeretem a cég tisztítószereit. Szerintem nagyon hatékonyak. Legutóbb például néhány makacs folttal bírkoztunk meg együtt.
Egy-két fehér ruhának nem volt elegendõ az egyszerû mosás, mert a foltok megmaradtak. Ezért forró vízbe öntöttem Savas tisztítószert (kicsit nagyobb dózisban), majd adtam hozzá CleanPlus mosószert, és ebbe áztattam bele a ruhákat kb 15 percre.
A foltok természetesen eltûntek!
Szikora Zsuzsa"


Cleanplus termékcsalád.
Nagy segítségemre van az egész termékcsalád. Az õszi nagytakarítást 3-4naposra terveztem, és 1 nap alatt végeztem. Szinte hinni nem tudtam.
A lúgos tsztítóval percek alatt végeztem a konyhai gépek, berendezések
tisztításával. Hütõszekrény és tûzhely tisztítása is könnyen ment.
Nagyon jó a savas tisztító, mert a csempék a kád, a mosogató és a
csaptelepeken
a vizkõ és a szennyezõdés percek alatt tünt el.
Élvezett volt látni a munkám gyors eredményét.

A mosás is szuper. A vödrös mosópor szoktam venni. Ez 3 komponenst
tartalmaz, így nincs szükségem vízlágyítóra.
A tarka ruhák nem fakulnak, de színe nem csak megmarad, hanem még élénkití
is a szineket.
A ruhákat úgy kell válogatni, hogy nem csak szín szerint, hanem minõség
szerint is. Ez által azon a hõfokon tudjuk mosni, ami megfelelõ, hanem
a tökéletes tisztaságot is elérjük vele.
Ágynemûim, fehérek és mióta ezzel a Cleanplusszal mosom, nem szürkül, mint
ezelõtt.
Volt egy fehér lepedõm amit már szét akartam tépni takarító rongyoknak.
Milyen jó, hogy nem volt rá idõm! Mert az ágynemû mosásnál ezt is betettem.
Vissza kapta az eredeti fehér szinét. Ha az ágynemû fehér, akkor a fehérítõ
folteltávolítot is használom. Ezt abba a részbe teszem mosóporral ami az
elõmosásra van.
A mosóporos részbe is bele teszek a fehérítõbõl. Illatai kitünõ! Ennek
köszönhetõ, hogy
a szálai közül a vizkõlerakodások oldódnak és a szine az eredeti új színében
ragyog.

A folttisztító akkor fejti ki a leghatékonyabban a hatását, ha a folt még
nem száradt meg. Ezért törekedjünk arra, ha baleset éri a ruhánkat, abroszt,
vagy bármi mást, azonnal hidegvízbe áztassuk be a mosásig, persze ha darabos
a szennyezõdés, azt elõbb
tisztítsuk le róla.

Az unokáim, zsinórba ették le magukat. A menyem pedig csak jajgatni tudott,
hogy pedig vadi új cuccok voltak!
Semmi vész. Nyár volt, meleg volt, le a ruhákat, és lekezeltem az
univerzális gallér, kézelõ és folttisztítóval, és utána a mosóporunkkal
kimostam. Gyorsan száradt és tiszta ruhában távoztak, mintha nem is történt
volna semmi.
Nekem nagyon sok fehér ruhadarabom van, emiatt lényeges, hogy a mosási
technikát
lehetõ legészerübb módon alkalmazzam.
szennyezõdés, azt elõbb.
Van egy most már fehér blúzom, aminek a gombjainak a mintája cirádásos. A
blúz szürke volt,
a gombok mintáiból, pedig nem ment ki a vízkõ. Gomb cserére sem került sor,
és a blúzomat
is tudom hordani fehéren.

Pedagógusként is van egy történetem. Gyerekekkel megemlékeztünk a halottak
napjáról, és gyertyát gyújtottunk.
A tanári asztalt körbeállva mondtunk el a halottakért egy fohászt. De a
gyertya olvadt, és cseppent.
Rá az abroszomra. Óra végén, a tanáriba lévõ hûtõ, mélyhûtõrészébe tettem
az abroszt kb.10 percre.
Utána kivettem, és egy pengével a gyertyát sérülés mentesen eltávolítottam.
Otthon, áztattam, folteltávolítóval kezeltem, mostam és semmi nyoma nem
maradt a gyertyának.

Ezt a minõségi tisztítást, más tisztítóval még nem értem el soha, ami abból
is
látszik, hogy a lakástakarítást 4 nap helyett 1 nap alatt sikerült
elvégeznem.

Rasztikné Grega Emma


Augusztusban készültem nyaralni a Bulgár tengerpartra. Eldöntöttem, hogy a kedvenc térdnadrágom is becsomagolom. Utazás elõtti héten beleragadt valahol rágógumi a szárába.
Kétségbeesetten próbáltam eltüntetni a foltot, amit a nyúlós massza hagyott a nadrágomon.
Ráöntöttem a foltra Clean gallér adalékból ÉS LÁSS CSODÁT!!!
Körömkefével megdörzsöltem, és ELTÜNT MINDEN FOLT!!!
Ezután a tortúra után nem csomagoltam be, hanem ebben a nadrágban utaztam!
Mindenkinek ajánlom használatra!
Ferencziné H-15250

2.)
Mivel nagyközségben élek, ahol még él a házi állattartás, nálunk is megtalálható saját fogyasztásra nyúl és csirke. Tavasszal kiscsirkéket vásároltunk fehér húscsirkét, gyorsvágásra.
Mivel traktor is van az udvaron, amivel a szõlõt mûveljük, a csirkeitató és a többi kellék is egy helyen van tárolva. Az itatósba fáradtolaj került, amikor megjött a kiscsirke. Nagyon nehéz ezt a lukacsos itatót tisztán tartani, és sehogy sem tudtuk eltávolítani az olajat belõle. Végsõ próbálkozásra öntöttünk bele Clean mosogató koncentrátumot. Alig hittem a szememnek, teljesen kitisztult az itatóedény!!! Ez csak az egyik tulajdonsága ennek a mosogatószernek, ha ezt a fáradtolajat így kioldotta az itatósból, gondoljátok el, mit múvel mosogatáskor!
Ferencziné H-15250
Tisztelettel: Ferencziné Erzsébet


Püski Kata vagyok,és a savas tisztítószer koncentrátumról fogok most írni.
Mikor beléptem a rendszerbe,még aktív Ariel -hívõ voltam.Így természetesen kétkedve fogadtam
a hálózat tisztítószereit.Mostanáig!!!
Ugyanis hiába mostam bármivel,a fehér ingeim,ruháim mégis csak beszürkültek.
Ekkor,de nem emiatt rendeltem egy savas tisztítószer koncentrátumot.A kádunkat akartam vízkõteleníteni.
De mielõtt elkezdtem volna,végig olvastam a tájékoztatót,meglepõdve olvastam,hogy az öblítõhöz keverve,eltünteti a
szürkeséget a ruhákból.
Gondoltam,ezt ki kell próbálnom,hamár a csoda mosóporaim nem használtak!
ÉS IGEN!!
BEVÁLLT!
Valóbam nagyon szép fehérek lettek a ruhák tõle!
Mûködik!!!


Lúgos tisztító

Családi házunkban a járólap fehér fugája teljesen be volt feketedve a kosztól. Pár évvel ezelõtt egy egész délutánt szántunk rá 4-en, mire újra fehér lett. Nagyon sok mindent kipróbáltunk már, de egyik sem vált be igazán. Tavaly kipróbáltam a lúgos tisztítót kb. 50-szeres hígításban és pár óra alatt egyedül kitakarítottam vele az egész házat. Nem kellett vele sokat várnom, épphogy ráfújtam, már törölhettem is le. Az eredmény nagyon meglepõ volt. A fuga teljesen olyan volt, mint az új. Azóta is ezt használjuk takarításnál, illetve a zsírfoltokat is tökéletesen eltávolítja.
Práger Nikoletta


Van egy kedvenc fehér ingem, ami sok szerencsepénzzel van díszítve. S mivel a pénzérmék fémbõl vannak észrevettem a fémpénzek alatt a rozsdafoltokat.
Az általunk forgalmazott mosóporhoz fehérítõ adalékot tettem, s legnagyobb örömömre, teljesmértékben eltûntette a rozsdafoltokat. Így ajánlom mindnekinek, akik hasonló problémákkal bajlódnak.
Éva Bíróné Horváth


A savas tisztítónak körülbelül egyharmadát öntöttem a mosógép dobjára, ami teljesen matt volt. Elõször 60 C-on 1 órát, utána 80 C-on 2 órát mosattam a gépet. Az eredmény ragyogóan tiszta, csillogó és "vadonatúj" dob lett.


Üdvözlettel:

Poszmik Józsefné