csütörtök

Állategészségügy

Hat évvel ezelõtt, a farkas kutyám besétált a sintérekhez. Ezt az ott
dolgozóktól tudtam meg utólag.
Soha nem jár kint az utcán, így szegénynek nem volt helyzetismerete, hogy
merre érdemes sétálni, hogy ne érje baja.
Igaz, hogy én azonnal kezdtem keresni, de sehol nem találtam.
Amikor a sintértelepre is beszóltam, bizony letagadták, mert tudták, hogy
ezzel a kutyával pénz áll a házhoz. Ápolt, és a nyakában ott van láthatóan
az ismertetõ biléta, amibe az ismertetõ adataim szerepeltek. /napi 500,.
Ft./
Igen napi 500 forintért tesznek tönkre egy - egy egészséges kutyát!
Igen, de amikor 5 nap után rátaláltam ott, már betegen adták ki. Beoltották,
az amúgy is legyengült kutyát. Szoprnyicás lett.
Sok szenvedés után, életben maradt, de a szövõdménye a szem váladékolása és
az orr sérülései lettek.
Akkor még nem volt az üzlet.
Most viszont kezelem ezüst kolloiddal az orrát. Szemét nem lehet, mert
nagyon tiltakozik.
Mágneses nyakövet vettem. Ettõl megszünt a szem váladékolása.
Most tiszta a szeme, és az orra teljesen egészséges.
Kezelését 2-3 naponta végzem, már mind a ketten hozzászoktunk.
Azóta vidám és egészséges.

Rasztikné Grega Emma


Egy nagyon hideg, esõs, szeles szeptemberi napon berobbant az életünkbe egy, akkor kb másfél hónapos cica. A csont sovány, kiszáradt és szétázott, hangtalanul síró , remegõ aprócska jószág alig állt a lábain, teljesen le volt gyengülve. Megetettem, megfürdettem (iszonyú mennyiségû bolhája volt), hagytam kicsit pihenni. Mivel nem akartam macskát tartani, végig jártam vele az utcánkat, de nem kellett senkinek. Elvittük az állatorvoshoz, aki nem sok jóval bíztatott.
Elkezdtem neki adni az ezüstkolloid oldatot, minden étkezéskor 1-1 1/2 ml-t. Rengeteget evett, naponta 4-6 doboz konzervet és fél doboz macskatejet. Közben a hasa is ment arra Biogélt etettem vele háromszor fél kávéskanállal.
Három nap múlva már aktívan játszott, megerõsödött, kezdett macskaformát felvenni. A hasmenése megszünt, a farkasétvágya némileg csökkent. Jó kedélyû, nyugodt, elsõ pillanattól szobatiszta cica lett belõle. Ma már a "falon szaladgál", bútorokon "repked", megtámadja a kutyát, nincs benne félelem az ember iránt.
Én ugyan kutyarajongó vagyok, ám ez a pici állatka rövid idõ alatt sikeresen belopakodott a szívembe. Most szerepet cseréltünk és õ gyógyít engem. Már nem adnám semmiért.

Molnárné Á. Éva
Sárvár


Nyári szabadságunk alatt szüleimnél voltunk egy hetet és persze sehol sem feledkezünk meg, hogy milyen csodálatos termékek vannak a kezünkben!
Szokták mondani, ezekben hinni kell! Igen, most elmesélem, hogy a hit még egy tyúkot is képes az élõk sorában tartani!
Történt egy délután, hogy anyukám ment etetni és elkeseredve jött be, hogy apu tegyen fel vizet forrni, mert le kell vágni az egyik tyúkot. Nem tudja mi baja lehet, de nagyon gubbaszt, nem eszik. Na - mondom-, nem kell mindjárt a legdrasztikusabbat választani, kipróbáljuk a termékeket, ha nekünk segített, biztos jó lesz a jószágnak is!
Öntöttünk a szájába Biogélt kiskanálból, majd Ezüstöt fújtunk bele. Aznap még 1X kapott Biogélt és 2X Ezüstöt.
Hát a csoda nála is megtörtént! Nem kellett levágni, egyre jobban lett, sõt másnap a legfürgébb volt. A többi mind az ólban hûsölt, õ pedig futkosott és vidáman csipegetett az udvaron! Azóta már pár tojással meg is hálálta nekünk!
A tengeri malackánkat is mindig megitatjuk Ezüsttel, nem is volt még semmi baja, egészséges!
Kiskanálból szépen lenyalogatja, biztos érzi, hogy jó neki! Nézzétek meg milyen szép!


Bármilyen probléma adódik, bárkinél, vagy bárminél, jussanak eszetekbe a termékeink!
Üdvözlettel:Prágerné M. Gabriella
Gyõr