csütörtök

Karcsúsodás, fogyás.

Pannonicum termékcsalád.
Hogyan fogyaszt? A rágótablettákkal alapvetõ táplálékainkat juttatjuk be a szervezetünkbe. Ennek hatására változások kezdõdtek el nálam. Teljes értékû táplálékot képviselnek a rágótabletták és a Quality Cardio.

Én személy szerint kereken 1 hónapig kizárólag csak ezeket fogyasztottam. Napi 10-12 rágótablettát. Semmilyen más élelmiszert nem vittem be a szervezetembe, pedig 105 Kg vagyok. Nem voltam éhes, semmilyen mellékhatás vagy tünet nem jött ki rajtam.

Ebben az 1 hónapban nagyon komoly méregtelenítés zajlott le a szervezetemben. 1 hét alatt eltávozott a felesleges béltartalmam, fokozatosan tûnt el a zsírfelesleg rólam, jó 10 Kg-ot fogytam, biorezonanciás állapotfelméréssel bizonyítottuk, hogy az értékeim folyamatosan emelkedtek.

Hetenként mérettem magam. A bélrendszerem 100%-os értéket mutatott két hét múlva!! A prosztatám három hét múlva mutatott 100%-ot!!! Amúgy sem volt rossz. Az egekbe szökött a vitamin és ásványi anyag szintem! Sosem éreztem magam ilyen tettrekésznek.

Többen mondták, hogy megfiatalodtam. Nálam tökéletesen bevált a kísérlet. A kísérletbõl pedig lett egy kimagaslóan eredményes méregtelenítõ kúra. Ha a VIP árát nézem, nem került 10 ezerbe! A bogyók mindig nálam vannak, és ha nincs módomban enni valamit, ott a rágótabletta. Szenzációs termék, és nagyon örülök, hogy a cég terméke. Annak meg különösen örülök, hogy MAGYAR!!!

A másik módszer a fogyásra, ha Pannonicum gyümölcs - és zöldségport 2 X 1,5 Liter vízben feloldunk. Gyümölcsöt délelõtt, zöldséget délután igyunk. Ezek piros löttyök, MAGYAR lötty, magyarok igyanak magyar löttyöt. Szóval: Amikor ezeket elkezdtem inni, 1 hét után elvesztettem a karikagyûrûmet.

Nem vettem észre, hogy lecsúszott. Meg kellett keresnem. 1 hónapon belül rengeteg változás állt be nálam. Elfordult a figyelmem a nem megfelelõ ételekrõl. Amit elõtte habzsoltam, azt késõbb csak piszkálgattam. Feljöttek rám a régi ruháim. Kitisztult a bõröm.

Más lett a hajam tapintása, dúsabb lett. Fogytam. Tisztult a bélrendszerem. Más fajta székletet tapasztaltam. Elmúlt a gyomorsavam. Egyre több folyadékot kívántam inni. Már simán lemegy napi 4 liter, meleg idõben a hat liter sem okoz gondot. Annak ellenére, hogy ennyi folyadék lemegy, javul a vizelettartá is.

Szóval, ha a sav- bázis egyensúlyt ezzel a módszerrel visszafordítjuk, akkor ezek a változások kikerülhetetlenek. Én saját magamon már többször bizonyítottam ezeket a jelenségeket, a többszöri kísérleteim mind a Pannonicum termékcsaláddal. Én hiszem azt, hogy ez a termékcsalád piacvezetõ lesz.

Üdvözlettel:

Veszprémi Zoltán, Gyõrbõl.


17 Kg fogyás, Yess Plus termékekkel 10 hónap alatt.

Több mint 2 éve annak, hogy az áruház exkluzív termékeibõl

Hummel. Prof úr Mikrorostos biógéljét

Dörnyei. prof úr Vitamin komplexumát

Hanák Ferenc úr arany - ezüst oldatait valamint a

folyékony c vitaminját rendszeresen fogyasztom.

Most nem térnék ki arra, hogy ezek a termékek milyen minõségi változást hoztak az életembe, mert ez megtalálható itt, ezen a web oldalon.
Ám mivel hiszem, hogy minden mindennel összefügg, és mivel ezek a termék már a szervezetemben voltak, mikor 2007 szeptemberében elkezdtem fogyasztani a Pannonicum termék családból, a gyümölcs-rágó tablettát és a zöldség port, ezért hiszem, hogy ezek együttes hatása hozta azt a változást, aminek az eredménye,
17kg súly csökkenés volt.

Akkor kicsivel több voltam, mint 80 kg, ezért ritkán álltam mérlegre!

Ám Szeptember végén, a pécsi rendezvényen többen megkérdezték, hogy mennyit, és milyen módszerrel fogytam. Meglepõdtem kissé, mivel nem fogyókúráztam. Mondtam, nincsen semmilyen módszerem, ha csak az nem, hogy beiktattam a táplálkozásomba a Pannonicum gyümölcs-rágó tablettát és zöldség port.

Ám ettõl kezdve, tudatosan és rendszeresen ellenõriztem a testsúlyom.

Mivel nagyon ízlik mind a két termék, és korlátlanul lehet belõlük fogyasztani, én naponta 6-8 szem gyümölcs tablettát és több kiskanálnyi zöldség port fogyasztok még ma is, 2-2,5 dl folyadék társaságában minden alkalommal.

A súly változás, szakaszosan történt, az elsõ 3 hónapban 7 kilóval csökkent a súlyom, majd 2 hónapig leállt a fogyás, pedig a termékeket továbbra is folyamatosan fogyasztottam, majd ismét elindult, és az óta is néhány kg fogyás után szünet, majd folytatódik a súly csökkenés.

Minden reggelemet, egy nagy kanál biógéllel kezdem, ezt követõen beviszem a többi vitamint és ásványt, majd az elmaradhatatlan tejes kávémat.

A nap folyamán, amikor eszembe jut, elszopogatok néhány

Gyümölcs-rágótablettát folyadék kíséretében és a zöldség-port pedig hol a szendvicseimre, hol meg a salátákra szórva fogyasztom el.

Nem kezdtem el semmilyen sportot – mozgást és ugyan azokat az ételeket fogyasztottam, amiket korábban és jelenleg is, csak nagyobb mennyiségû gyümölcs és zöldség került a szervezetembe.

Egy hanganyagból megtudtam, hogy szervezetünk a helytelen táplálkozásunk miatt, zsírszövetekkel védi a sejtjeit a rákosodás ellen, amíg csak teheti!

Ám amint helyesen táplálkozunk, lúgosodik a szervezetünk.

A Pannonicum-gyümölcs és zöldség termékek ezt idézik elõ, aminek következtében szervezetünk megszünteti a zsírszövetek készítését, és a meglévõket is elégeti.

Bakai Zsuzsanna / H-02592

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Minden termék, amit kipróbálok, nálam szerencsére azt az eredményt hozza,
ami a leírásokban szerepel.
Emiatt csalódás nem ért még, sõt többet kapok, mint amit várok.
A nyáron elkezdtem a honlapom szerkesztését, és ezzel kapcsolatban kezdtem
kutatni az egyedi témák után.
Elõször egy 10 napos léböjt kúrát tartottam.

Errõl részletesem írok a honlapomon. Akit érdekel a téma látogassa meg
honlapomat, mind az én tapasztalatom. Kipróbáltam, a véleményem írom, a
legújabb biológiai, fizikai, és élettaneredményeket figyelembe véve. Hiszem,
hogy ez nem csak nálam mûködik.

Amikor elértem a lúgosításhoz, szinte akkor döbbentem rá, hogy milyen
egészségtelenül táplálkoztam eddig. Pedig milyen nagyszerû termékek vannak
nálunk, kezdve a Biogéllel. Ez a lúgosításhoz nem volt elegendõ, mert már a
szervezetem nagyon is savas volt. A tavaszi /03.12/ labor eredményem 5.9
Persze eddig erre nem figyeltem, és az elõzõ adatokat nem tudom.
Továbbra is fogyasztottam rendszeresen a Biogélt, és neki kezdtem a porított
zöldség és gyümölcs készítményhez is. Így már ezek meg tették jótékony
hatásukat. Az elsõ mérésemtõl /08.05-10.05-ig/ vagyis két hónap alatt 17
kg-t fogytam le egészségesen, minden szenvedés nélkül.

Természetesen figyelek arra, hogy minél kevesebb olyan ételt fogyasszak, ami
a savasodást elõsegíti, de különösebb diétát nem vezettem be. Így nem
érzékelem, hogy fogyókúráznék, csak egészségesen, okosan táplálkozom.

Jelenlegi ph értékem 7.1.

Ezzel, már tudom, hogy lesz annyi kitartásom, hogy visszanyerjem eredeti
súlyomat.

Rasztikné Grega Emma

Május 5-én kezdtem egy lúgosító diétát egészségjavító céllal. A diéta kezdetén 97,5 kg volt a testsúlyom (35,8 testtömegindex).
A diétát a termékekre alapoztam, és arra, hogy elsõsorban zöld ételeket eszem (nyersen).
Salátaönteteket készítek Solio olajok felhasználásával, A biogélt minden étkezés elõtt fogyasztom. Nagyon jól lúgosít mindhárom kolloidunk, mert negatív a potenciáljuk. Ezeket elõírás szerint fogyasztom. Húst csak igen keveset fogyasztok, a fehérjeszükségtletemet Slim Shake biztosítja, Naponta ezt reggelizem szójatejben feloldva. A salátáimat pattogatott amaranttal sûrítem (ajánlom mindenkinek, igen ízetes és nagyon egészséges). Hetente egy nap lédiétát tartok. Pannonicum zöldség porból készítek "levest". Ezen a napon semmi mást nem eszem, és így sem vagyok éhes. Ezen kívül az Omega 3 Plus kapszulákat fogyasztom, mert a magas vérnyomásomra nagyon jók. Naponta 1 liter Tiszta forrás teát iszom izesítés nélkül. Ezen kívül még legalább 3 liter oxigénes vizet.
Elfelejtettem megemlíteni, hogy inzulinfüggõ cukorbeteg vagyok, és magas a vérnyomásom.
Eddig 13 kg-t fogytam, inzulint csak ritkán adok magamnak, és a vérnyomáscsökkentõ adagot is mérsékelnem kellett. Ami a lúgosítást illeti:
kezdetben 6 volt a vizeletem Ph-ja, ma a napi táplálkozástól függõen 7,4 - 7,8 között változik.
És mindezt nagyrészben a termékeknek köszönhetem!

Nyul György

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------