csütörtök

Aranyoldat

10 évig voltam pánikbeteg. Tavaly október óta szedem az aranykolloidot, és márciusban az orvos gyógyultnak nyilvánított.
Természetesen azóta is szedem.
Forrai Ágnes


Augusztus eléjén Pécsen voltam, alig bírtam menni, mert minden lépésnél a térdem és bokám között nagyon erõs fájdalmat éreztem a csontokban. Elkezdtem az aranykolloidot inni napi 2-4 kupakkal,. Két nap múlva a fájdalom megszûnt.
Némethné Hausel Anna Mária


Édesanyám duzzadt, gyulladt kézizületein az arnykolloid nagyon sokat segített. Már a második üveg fogyasztásakor látványosan lecsökkentek a duzzanatok, nem volt vörös és örömmel számolt be róla, hogy a fájdalom is elmúlt.
Üdvözlettel: Prágerné M. Gabriella
Gyõr


Ismerõsöm lánya boltban dolgozik. Legtöbbször a csemegepultban vagy a pénztárban van, így a kézfejének izületei és az ujjak izületi folyamatos gyulladásban voltak. Régóta már behajlítani sem volt képes. Aranykolloid fogyasztását ajánlottuk. Pár nap múlva felhívott és boldogan újságolta, hogy régóta meglévõ gyulladása megszûnt, teljesen be tudja hajlítani ujjait! Nagyon hálás volt nekünk a tanácsért és a segítségért!

Bukovszkiné Kisbáró Emese


Szeretnék veletek megosztani egy nagyszerû tapasztalatot az arany kolloiddal kapcsolatban.

Kicsi fiam aki most 2.5 éves, tavaly télen bekerült a gyerekklinikára, mert már hónapok óta nem tudta a gyerekorvos kigyógyitani a légúti betegségekbõl. Hol tüdõgyulladása volt, hol mandula és hörgõgyulladása, aztán fülgyulladás és hörgõhurut.

Szegény gyerek alig tudta kilélegezni a levegõt, amikor azt a döntést hoztam, hogy elmegyünk a klinikára.

Kapott is vénásan antibiotikumot, steroidos inhalálást. Azt mondták, hogy a téli idõszakban havonta meg fogjuk ismételni ezt a kezelést, bentfekvéssel. Akkor találkoztam a nagyszerû szponzoraimmal akik hatására elkezdtem a kisfiamnak adni az ezüst kolloidot és a mikrorostos biogélt. Amikor elkezdett fulladni megint, gondoltam egy nagyot és az inhalátorunkba tettem ARANY KOLLOIDOT! Egy inhalálás után jobb lett a légzése és a közérzete. Aztán három nap múlva csak náthás tünetei voltak, hurut felköhögéssel. Április óta nem volt beteg.

Most, hogy elkezdte a bölcsödét és az idõ sem túl jó már, elkezdtem aggódni, mert hasonló tüneteket produkált, mint tavaly ilyenkor. De már van kiprobált, jó bevált fegyverünk a nyavalyák ellen. Számomra ezért is fontos, hogy itt ellenõrzött minõségû magyar termékeket tudok adni a gyerekeimnek a sok méreg helyett amit az orvos kisérletezésként felir nekik.

Azóta minden ismerõsömnek bártan ajánlom akár a gyerekeknek is a termékeket.

Üdvözlettel

Deákné Fekete Klára


Augusztus eléjén Pécsen voltam, alig bírtam menni, mert minden lépésnél a térdem és bokám között nagyon erõs fájdalmat éreztem a csontokban. Elkezdtem az aranykolloidot inni napi 2-4 kupakkal,. Két nap múlva a fájdalom megszûnt.
Némethné Hausel Anna Mária


Jobb alvás Arany kolloiddal:
Édesapám 2 napja fogyasztja az arany kolloidot,
s az éjszakánkénti 3 felkelés elõször 2-re,
majd múlt éjjel 1-re csökkent.
Pintér Tamás



Nagyobbik gyermekem állandó feszültségben élte napjait, mivel az ország egyik legjobb középiskolájában tanul, folyamatos teljesítési kényszer hatalmas nyomása alatt. Ráadásul közben családunk is felbomlott, sõt el is kellett költöznünk mintegy 100 km-re az addigi otthonunktól. Odáig jutottunk, hogy ökölbe szorított kézzel, egy pillanatra meg nem nyugodva, állandóan járkálva, mindenkinek ingerülten válaszolva, összeszorított fogakkal, magába fojtva érzéseit élte mindennapjait, ráadásul kitûnõ tanulmányi eredménye másfél jegyet romlott. Már éppen orvoshoz akartam fordulni segítségért, amikor megismertem a termékeket. Hála az aranykolloidnak, egy havi adag után most újra kiegyensúlyozottnak látom gyermekemet. A görcsös szorítás elmúlt, újra tudunk beszélgetni, sõt egy munkanapot végigcsinált velem nagyfiam, teljes nyugalomban ücsörgött a számára kijelölt helyen 9-17-ig! Hamarosan kezdõdik az iskola, fogadalmat is tettünk, mely szerint újra a legjobbak között leszünk az osztályban. Az aranykolloidnak köszönhetjük!
Üdvözlettel:
Kusicza Gáborné Papp Anita


Amit nagyon szeretek az az Aranykolloid, melyet a gyermekem részére vásároltam. Azóta sokat javult a koncetrációs képessége, a tanárai is jelezték, hogy jobban figyel az órán, s aktívabb is.
Bencsik Annamária

Hirtelen fellépõ, fájdalmas mozgáskorlátozottságot egyetlen üveg aranykolloid fogyasztása megszüntette. A javasolt fogyasztási mennyiség sok a szervezetemnek. Napi, egy nagyobb teáskanálnyi mennyiség a hatásos.
Illés Ágnes

74 éves vagyok. Már hosszú ideje több betegségtõl szenvedtem, csak nyûg volt az életem. Magas vérnyomásom, idõskori cukorbetegségem, köszvényem és fekélyes lábaim voltak. Már legalább 5 éve csak bottal tudtam, állandó fájdalmak mellett elhagyni a lakásom. Szóval csak léteztem, de az nem volt élet.
Egyszer jött a fiam és mutatta az interneten, hogy mit talált, és ez lehet, hogy segítene az egészségi állapotomon. Nem nagyon hittem benne, de õ erõsködött, így aztán megrendeltem, az ezüst és arany kolloidokat, és kúraszerûen elkezdtem fogyasztani õket. Már az elsõ hónap végén éreztem a hatásukat. A közérzetem és az erõlétem javult. Két hónapi fogyasztás után, megváltozott az életem. A vérnyomásom, a cukrom, rendes értéken van. A köszvényem nem kínoz, jelentõsen csillapodót a fájdalmam, már nem kell a bot. Akár 2-3 órát is tudok már gyalogolni. Több mint 30 éve nem éreztem magam ilyen jól. Minden laborleletem negatív, még a köszvényemnél a húgysav is normál értéken van. A legjobb ebben, hogy újra van, értelme és célja az életemnek. Mivel az elsõ rendelésnél üzletépítõként regisztráltam magam, a második hónapban, már majdnem fél áron tudtam megvásárolni a termékeket, mert már keletkezet jutalékom, amit levásárolhattam. A következõ hónapban szeretném, ha a jutalékom fedezné a vásárlásomat, és így ingyen jutok hozzá a termékekhez. Késõbbiekben pedig, a jutalékból való vásárláson kívül, egy, kis â01Enyõgdijâ01D kiegészítéshez is hozzá jutok, ahogy nõ az üzletem.
Szóval 74 évesen üzletasszony lett belõlem. Sosem gondoltam volna, ez elõtt nem csináltam ilyesmit. Most azt a célt tûztem ki magamnak, hogy minél több idõsebb embernek mutassam meg, hogy idõskorban is lehet teljes és egészséges életet élni. A fiatalabbaknak, és az Egészségeseknek meg azt hogy a betegségek megelõzhetõek.
Ezért küldöm ezt a tájékoztatót, hátha önnek is segítségére lesz valamilyen formában.
Kovács Miklósné Erzsébet
Szintén 4 hónapja iszom az aranykolloidot.
A jobb vállamban teljesen elmúlt, a balban pedig szûnik az izületi fájdalom. Évek óta sokat, naponta több órát tornázom. A térdeim, bokáim izületei minden torna után nagyon fájtak. Nem keveset, napi 2-3 órát tornázom. Egy ideje egyre jobban terhelhetõek a lábaim.
Bata Rozália
Mi együtt élünk a lányommal, aki most 19 éves, és az idén érettségizett. De még márciusban úgy nézett ki, hogy talán nem is fog tudni leérettségizni, mert kiderült, hogy pánik beteg. Ez azt jelentette, hogy remegett a keze, fájt a gyomra, és a hasa, és rendkívül kellemetlen hasmenés gyötörte. A háziorvos nem tudott vele mit kezdeni, a gyógyszerek amit felírt, nem használtak.
Van egy mûsor a TV2-n, aminek a címe: A 2 testõr. Ebben beszélt egy kutató orvos az aranykolloid hatásairól, köztük volt az idegrendszerre gyakorolt hatás is. Ez volt az a lökés, ami arra ösztönzött, hogy nekem kell az aranykolloid, mert a lányomon talán ez segíthet. Én nem akartam üzletet építeni, de úgy gondoltam, ha már vásárolok, akkor legalább jutalékot is kapjak érte. Nos beléptem a hálózatépítõk sorába, és megrendeltem az aranykolloidot. Én nem hiszek a csodákban, mert többnyire két lábbal állok a földön, és nekem mindig meg kellett küzdenem mindenért, de ebben az esetben én úgy éltem meg a változást, hogy csoda történt. A pánik betegséget "elfújta a szél". A lányom úgy ment át az vizsgán, mint "kés a vajon", annak ellenére, hogy az osztályából Õ volt a legutolsó vizsgázó. Fél 11-kor ment be, és 4 órakor jött ki, tehát több, mint öt órát töltött benn a teremben, hallgatva a többi feleletét, és készülve a saját vizsgáira. SIKERESEN LEÉRETTSÉGIZETT, és nem is akárhogyan, nagyon jó eredménnyel. Ez volt az elsõ találkozásom az arany kolloiddal, ami eléggé meggyõzött arról, hogy a termék jó, és valóban mûködik az idegrendszerre gyakorolt hatása.
Lantos Józsefné
Az aranykolloidot azért kezdtem el használni, mert reméltem hogy segít valamennyit az állandó fáradtságomon. Három csöpp gyermek anyukája vagyok a legidõsebb három éves. Gyakorlatilag már az elsõ nap is azt vettem észre hogy a nap végét nem délután három óra óta várom hanem egyzsercsak ittvan. Azóta is eszem és az egész napom tevékenyen telik. Örülök hogy rátaláltam!
Marosffy Veronika

Csonthártya gyulladással szenvedtem, több sugár, és elektromos kezelésen átestem, Rettegtem az õszi cipõ viseléstõl eléggé sántítottam, mivel a sarkamban folyamatos lüktetõ fájdalom volt. Kettõ üveg Arany kolloid szedése után a fájdalom megszûnt. Farkas Jánosné


Az Arany kolloid szedése reggel 1 kávéskanállal és az Easy Sleep este lefekvés elõtt segített leszokni a xanax nyugtatóról amit fél éve kezdtem el szedni, már egyáltalán nincs szükségem rá. Kovács Emma


3 hete fogyasztom az aranykolloidot és örömmel tapasztalom,hogy a nagy évvégi hajtást/ami biztosan sok helyen tapasztalható/ sokkal könnyebben viselem,mint korábban.
Minden más problémát is könnyedebben élek meg,legyen munkahelyi,vagy családi.Teherbírásom,figyelem koncentrációm és a megosztott figyelmem is sokkal jobb.
55 éves létemre nem viselnek meg a váltakozó frontok,kiegyensúlyozott,vidám vagyok,amit a környezetem kissé írgykedve figyel.
Nekem nagyon jól bevált ez a termék.
Szányi Gyuláné
Nagykanizsa


Iszogatom már Régóta (vagyis nyelv alá, meg se szólalok, egy idõ után nyelek) ritkábban veszek be gyógyszert.
Hasi UH-Ra kellett mennem csütörtök tíz harmincra, éhgyomorral. Maga a vizsgálat is idegesített, a reggeli kávém sem ihattam meg, szomjaznom kellett S hogy mindezt kibírjam"idegekkel" aranykolloid nyelv alá, csönd és kiköptem a kolloidot, hát nálam türelmesebb ember nem volt a rendelõben minden vizsgálaton túlestem és makk egészséges vagyok.
Csermák Lajosné

A családunk egyik barátját-egy idõsebb hölgy- állandó és egyre erõsödõ izületi fájdalmak gyötörték. Miután tudtam, hogy a gyógyászatban is használják az arany injekciót- arany árban- ajánlottam, hogy próbálja ki az aranykolloidot.
Bevált.
A fájdalmai jelentõsen csökkentek. De ez még nem minden. Örömmel újságolta, hogy úgy vette észre, mióta szedi az aranykolloidot "az emlékezõje" megjavult. Örömmel mesélte, hogy ez a nagyon kellemetlen tünet elmúlt.
Már nem kell szégyenkezni , hogy mindent elfelejt.
Pretz Károly
15 éves korom óta komoly izületi panaszaim vannak (voltak). Tavasszal és õsszel szinte mozogni is alig bírtam, hol ez, hol az fájt nagyon. Pár éve megállapították, hogy a bal oldalon teniszkönyököm van. Nem tudom, mi köze a teniszhez, de hogy piszkosul fájt, az biztos. Lassacskán hozzászoktam a fájdalmakhoz, bár a cipelést nem bírtam továbbra sem.
2007. június óta szedem a kolloidokat. Múlt héten, egyik bevásárlás után elkezdett fájni a könyököm és akkor tudatosult bennem, hogy megszünt az állandó fájdalom. Nem igazán tartott pár napnál tovább õsszel sem a többi izületi fájdalmam.
Mostanában, ha sokat állok, akkor érzem a derekam, a sarkam, de ami eddig nagyon rossz volt, az most elviselhetõvé szelidült és hamar elmúlik.
Alapjában véve egy vehemens, gyorsan beguruló ember voltam. Bár a mérgemet hamar kiadtam magamból, nem mindíg volt kellemes a dolog. Tegnap rettenetesen felbosszantott egy inkorrekt ember. Pár percig azt hittem, megüt a guta. De érdekes módon, bár a tüske bennem maradt, hihetetlen gyorsan lecsillapodtam. Elgondolkodva a dolgon, rájöttem, hogy hosszabb idõ óta kevésbé tudnak felbõszíteni, vagy ha igen, sokkal hamarabb lecsendesülnek az indulataim. Ezt is az aranykolloidnak köszönhetem. Csak javasolni tudom olyan embereknek is, akik hasonló cipõben járnak!
Molnárné Á. Éva
Nyul György vagyok 69 éves nyugdíjas, családommal Szilasligeten élek.
Elõzetesen annyit kell elmondanom magamról, hogy tavaly áprilisban ismertem meg a fém(arany, ezüst, réz )kolloidokat, és azóta valamennyit több-kevesebb rendszerességgel fogyasztom. Az a tapasztalatom, hogy egymás hatását erõsítik. Az aranykolloiddal kapcsolatosan két kedvezõ tapasztalatm is van.
1. Több mint harminc éven keresztül rendszeresen kaptam fizioterápiás kezeléseket csípõizületi kopás és a gerinccsigolyák közötti meszesedés miatt. Mióta az aranykolloidot fogyasztom, fájdalmaim majdnem teljesen megszüntek, és az idõjárásváltozásokat szinte meg sem érzem.
2. Inzulinfüggõ cukorbeteg vagyok, és magas a vérnyomásom is. Ez miatt elég szigorú diétát kell tartanom. A sör számomra szigorúan tilos, de néha felmentést adtam magamnak néhány korsó erejéig, aztán küzködhettem a cukrommal, meg a vérnyomásommal. Miután néhány hónapja fogyasztottam az aranykolloidot észrevettem, hogy nem esik jól a sör. egy pohárnyi még igen -étkezés után-, de a második pohárral már nem tudom meginni.
Nyul György
Csontritkulás megelõzésére, Orvosi javaslatra kettõ évig gyógyszert szedtem, aminek a mellékhatása, izületi gyulladás a lábaimban! Sajnos, figyelmen kívül hagytam a nagyon - nagyon apró betûs figyelmeztetést! Aki átélt már izületi fájdalmat, az tudja, hogy mindentõl elmegy a kedvünk, még az élettõl is, ha ezt a fájdalmat kel a továbbiakban átélnünk! Az álló munkámat, csak óránkénti lábbelik cseréjével tudtam ellátni, éveken keresztül. 2006 nyarán egy lila füzetet adott át nekem véleményezésre, egy ismerõsöm, aminek a tartalma az elveszet álmaimat ébresztette ujjá!
Ezt a lehetõséget kerestem akkor már 13 éve és a termékek leírásának megismerése után, az arany kolloid nagyon felkeltette az érdeklõdésemet!

Azóta 1,5 éve rendszeresen és minden nap fogyasztom az ezüst kolloiddal / vírus és baktériumölõ/ együtt és hálás vagyok a barátomnak, mert ezek az ásványok visszaadták az életkedvemet!

Míg élek, a táplálkozásom része lesz, mint a C vitamin és a többi vitaminok, mert 72 óra eltelte után / leteszteltem/ sajnos mindig kiürült a szervezetembõl, és az elviselhetetlen fájdalom azonnal visszatért!

Azt a hatást, amit az arany kolloid fogyasztása következtében, a memóriám javulásában is észleltem, csak hab volt a tortán!

Teszteld le bátran és a jótékony hatásáról beszélni fogsz Te is!

Bakai Zsuzsanna
Pécs
Arany kolloid:
Édesanyámnak nagyon súlyos izületi fájdalmai voltak. Amióta az aranykolloidod szedi, sokat enyhültek a fájdalmai. Már a boltba is el tud menni.
Kovács István

ARANYKOLLOID

- Jobb kezemet 2 éve nem tudtam "rendeltetésszerûen" használni, mert minimális igénybevétel esetén - amit a fáradtság még fokozott - azonnal görcsbe állt a kézfejem. Bal kezemmel kellett a helyükre igazítani az ujjaimat és normális formába visszafeszíteni a tenyeremet. Nehézséget jelentett megfogni a dolgokat( fogkefe, fésû, egy cipõfûzõ, a gombok,kanál, telefon, stb). A mûszeres vizsgálatok nem állapítottak meg semmit, az orvosok azt mondták, ezzel együtt kell élnem. Februárban elkezdtem fogyasztani az aranykolloidot, reggelente 1 teáskanálnyit. Már másnaptól nem támadott olyan intenzíven a görcs. Azóta normálisan használom a kezemet. A húsvéti készületekkel járó nagyobb igénybevételt is bírtam.Csak folyadékhiányos (amikor nem figyelek oda a folyadék-fogyasztásra) és fáradt napokon jelentkezik enyhe formában újra, ilyenkor kis kéztornával, kéznyújtóztatással renbe tudom hozni :)
Mellékhatásként (mások szerint is) nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb lettem, és kb. a 3. héten már nem kívántam a reggeli kávémat, nem esett jól. Helyette folyadékpótlásként iszom egy pohár ásványvizet vagy egy gyenge teát és elszopogatok egy gyümi rágótablettát. Így tökéletes a reggelem :)
Üdvözlettel:
Trautmann M.Rita



Aranykolloid

2007. márciusában lépetem be a Yess Plus rendszerbe. Lelkes fogyasztója lettem a termékeknek a kolloidokon át, a vitaminokig. Az idei gyõri rendezvényen hallottam Dr. Elek Csaba (szülész-nõgyógyász szakorvos) elõadását a kolloidokról. Az aranykolloid remek hatásairól (is) beszélt, többek között hogy jól alkalmazható idõskori Alzheimer kór, és Parkinson kór esetében. Mindjárt eszembe jutott a 93 éves nagymamám aki fizikailag jó egészségnek örvend, de a szellemi egészségével bizony voltak problémák. Rendszeres hallucinációjára pszichiáter által felírt gyógyszert szedett, amit késõbb teljesen el kellett hagynunk, mert jelentkeztek nála a gyógyszer nagyon komoly mellékhatásai. Hirtelen szellemi leépülés következett be. Már sokszor nem ismert meg (pedig egy faluban lakunk, majd minden nap találkozunk) Beszélgetni már egyáltalán nem lehetett vele, a napja csak abból állt hogy evett és üldögélt a foteljében néha elbóbiskolva. A tekintete teljesen kifejezéstelen és érzelemmentes lett. Ekkor jött az ötletem, próbáljuk meg az ARANYKOLLOIDOT.
Mivel az orvos által felírt gyógyszert már nem szedhette, az aranykolloidnak pedig nincsenek mellékhatásai nem volt veszíteni valónk. Elkezdtük szedetni vele az aranyat.
Már nem egészen két hét után érzõdött a hatása!!! Újra elkezdett kinyílni a világra. Már nemcsak engem az unokáját ismert meg, hanem a dédunokáit is. Tudtunk beszélgetni, érdeklõdött dolgokról, újra mosolygott, sõt nevetgéltünk. Játszott a másfél éves kis dédunokájával, figyelt rá. Figyelmeztetett, hogy mely veszélyes tárgyakat tegyük el a pici környezetébõl. A mozgása is sokkal könnyebbé vált. Nagymamánál placebo hatásról egyáltalán nem beszélhetünk, hiszen mikor elkezdtük nála az aranykolloid szedését, nem is volt pontosan tisztában vele hogy mit szed. Most sem tudja, csak tudomásul veszi, hogy szedni kell, gondolja biztosan megint az orvos írt fel valamit. Csodálatos változáson ment keresztül, és mindez egyértelmûen az aranykolloidnak köszönhetõ.

Kanyár Judit (H-07073) Veszprém

Körübelül egy éve elkezdett fájni a bal talpam,elsõnek csak enyhén,aztán egyre érzékenyebb lett a nyomásra.A végén már menni is rossz volt,és ha sokáig álltam az is fájdalmassá vált.A zöldséget is valamikor úgy pucoltam hogy,pihentettem a bal lábamat a padon.Ügyebár ülve nem lehett zöldséget pucolni.Legalábis én nem tudok.A krumplit azt lehet ülve is,de a többi zöldséget nem.Eleinte csak a nagymamámnak vettem az aranykolloidot.De januárban magamnak rendeltem eggyet mert már nem bírtam a fájdalmat tovább elviselni.Azt még hozzá tenném,kettõ orvosnál is voltam de igazából nem tudtak javítani az állapotomon.Kenõcsöket és egy gyógyszert írtak fel,aminek szinte semilyen hatása nem volt.Aztán megtõrtént a csoda.Egy adagnyit szedtem be az aranykolloidból és reggel már rá bírtam állni a lábamra,normálisan,sõt menni is tudtam.Csak a bokám környékén fájdogál alig észrevehetõen.Azóta is csak ezt szedem.A lányommal valamelyik nap,két órán át tollasoztam,fájdalom nélkül.Biztos vagyok benne idõvel a bokám körül is elmúlik a fájdalom.Számomra ez egy nagyszerû étrendkiegészitõ.Nem tudom szavakkal kifejezni milyen hálás vagyok a yessplusnak,és annak az orvosnak aki ezt az ajándékot adta nekem is ,és az emberiségnek is.Tulajdonképpen magamnak is hálásnak kell lennem,hogy egyáltalán elkeztem ezeket a táplálékkiegészitõket megvenni,és használni.
Pálfy Marika, szigetújfalu

Szeretném megosztani mindenkivel a tapasztalatomat az Aranykolloidról és a Qualiti Cardoról.
49 éves nõ vagyok és sajnos már több évtizede PCP-ben szenvedek, óriássejtes daganatokkal társítva. Ez ugye sokizületi gyulladás, ráadásul nem gyógyítható. Nagyon sokszor szenvedek a fájdalomtól, nem tudok fogni és nem tudok rendesen menni. A gyógyszerek már nem enyhítik a fájdalmaimat. Alapbetegségem szövõdményeként kialakult 2 éve a Raynaud jelenség.Ez egy olyan állapot amelyben a kisartériák az ujjakon és alábujjakon összehúzódnak és ezáltal a bõr elsápadását, illetve vörös és kékes foltok megjelenését okozza. A lábujjak és az ujjak álltalában nem fájnak, de bizseregnek, zsibadnak gyakran tûszúrásszerû és égetõ érzések jelentkeznek.Ha azonban hosszú idõn keresztül áll fenn a Raynaud- jelenség / ami nálam sajnálatos módon igen gyorsan bekövetkezett/ a bõrelváltozások állandósulnak. Az ujjakon a bõr vékonnyá, feszessé és repedezetté válik. Apró fájdalmas részek alakulnak ki az ujjbegyeken és a lábujjakhegyén.Én már ebben a stádiumban voltam. nagyon elkeseredtem és próbáltam valami megoldást keresni. gyógyszeres kezelésem nem hozott kecsegtetõ eredményt. A dózis már igen magas volt és a tüneteim mégis állandósultak.Tudom azt hogy a Raynaud-jelenség az alapbetegség gyógyításával kezelhetõ, de nálam ez ugye szóba se jöhet, mivel a PCP sajnálatos módon még nem tartozik a gyógyítható betegségek táborába. Ilyen egészségi állapotban találkoztam a YESS+-al és lettem a tagja. Elkezdtem céltudatosan keresgélni a termékek között és rátaláltam az Aranykolloidra és a QC-re. Két hónapja szedem ezeket a készítményeket és örömmel tapasztalom a javulást.Az izületi fájdalmaim szinte elmúltak , igaz a deformitások maradtak, és a Raynaud-jelenségem tünetei már nem jelentkeznek. Legnagyobb megdöbenésemre a lábujjamon a bõr ismét normális vastagságú, nincsennek tûszúrás szerû fájdalmaim, sõt még a magassarkú cipõt is fel tudom venni. Még ehez csak annyit szeretnék hozzáfûzni, hogy vérnyomás és szívritmus problémáim is vannak. A vérnyomásom igen magas és hozzá szapora a pulzusom. Kombinált gyógyszeres kezelés mellet tudták csak normál értékek között tartani.
Amióta a QC-t szedem nincs gond a vérnyomásommal /gyógyszerek nélkül/ teljesen normális tartományban van.Nagyon hálás vagyok hogy ilyen termékekkel találkoztam, és minden várakozás felett bizonyítják hatásukat.
Elnézést kérek a hosszú beszámoló miatt de úgyéreztem , hogy részletesen le kell írjak mindent, hogy a hozzám hasonló betegségben szenvedõk is mielõbb eljussonak oda ahol most Én vagyok. Boldog vagyok mert fájdalmak nélkülélhetem az életem
2008.05.12
Czilliné Ica
Békésmegye

Az Aranykolloidról szeretnék írni.

Sajnos tavaly volt egy mûtétem,elvesztettem a harmadik gyermekem.

Nekem a havi menzeszemmel soha,semmi gondom nem volt,de a mûtét után azt hittem belehalok,annyira fájt a derekam.És ez minden hónapban így volt,amíg el nem kezdtem inni az Aranykolloidot.

Amióta fogyasztom,hála ennek a "csodának" abszolút nem veszek észre semmit.

Gécziné Ari


Aranykolloid halálfélelem ellen:
Egy fiatalembernek ajánlottam az arany kolloidot,
aki arra panaszkodott, több hónapja állandó
halálfélelme van. Nem voltam biztos a sikerben,
de tájékoztattam a termékrõl, és segítettem
neki, hogy hozzájusson. Ahogy elkezdte
fogyasztani, 1 nap múlva megkeresett,
és fülig ért a szája! 24 órán belül elmúlt
a halálfélelme. Magam is meglepõdtem
az eredmény gyorsaságán, de még több
hét múlva is jó kedve volt, amikor ismét találkoztunk.
Ezt nevezem eredménynek!

Pintér Tamás