csütörtök

Mikrorostos Biogélről.

Anyósom barátnőjének évek óta nem működik a pajzsmirigye és ennek egyik következménye, hogy a bélmozgások is hihetetlenül lelassultak. Több hashajtóval és rostdús táplálkozással is igyekezett segíteni magán de volt olyan hónap hogy többször ment el bélmosásra (nem egyszerű beöntésre). A biogélhez sem fűzött nagy reményeket, de egy próbát azért megért. Azóta szinte minden nap, magától is megoldódik a gondja, nagyon reméli, hogy folyamatosan kapható lesz. (M. Veronika)
------------------------------------------------------------------------------------------------
A nagybátyámnak emésztési problémái voltak, kb. 6 éve tartott, mindeddig bármilyen szerrel próbálkozott, nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket! Azt azért megjegyzem: ahány éve fennáll a diszharmónia, minimum annyi hónapig kell kezelni (ez orvosi vélemény!).
Miután elkezdte szedni, az első hét közepe felé eltűntek a tüneteinek kb. 30%-a, most a 2. hónap után el is felejtette, hogy valaha is voltak problémák! Savtermelés helyreállt, nyombélprobléma megoldódott, széklete rendeződött...
(Kálmáncsi Tibor Természetgyógyász, Pécs)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Mivel eléggé savas a gyomrom és több alkalommal émelygek a feketekávétól. Általában gyümölcsöktől, savanyúságoktól, szénsavas üdítőktől savtúltengésem van. Amióta a biogélt veszem be étkezés előtt, azóta normalizálódik a gyomrom állapota. Két hónapos kúra után rendbe jöttem. Igen, bevált a módszer. (Bognár Csaba)
--------------------------------------------------------------------------------------------------
A legkedvesebb termékünk a családommal a bigél. Októberben csatlakoztam a céghez és pont azon a héten a három és fél éves kisfiammal valamilyen bélfertőzést kaptunk. Három nap alatt nagyon kimerültünk, legyengültünk, nem igazán tudtunk enni sem, a kisfiam alig akart inni.
A harmadik nap érkezett meg a megrendelt biogél. Aznap már fogyasztottunk belőle és másnapra jobban voltunk. Az azt követő napon, mintha semmi bajunk sem lett volna, meggyógyultunk. A bélrendszerünk teljesen rendbejött. Ez a jó egészség azóta is tart. A szüleim is fogyasztják azóta és igen kedvező tapasztalatuk van.
Apukámnak az elmúlt hónapokban furcsa hasfájása volt, már orvoshoz akartuk küldeni (orvoshoz a legvégső esetben fordulunk), mindig természetes módszerekkel próbálunk meggyógyulni. Nos, ez a hasi panasz a biogél fogyasztása óta teljesen elmúlt. (Miszori Hajnalka)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
9 évvel ezelőtt súlyos emésztőrendszeri -összetett- megbetegedést diagnosztizáltak: nem képződik elegendő mennyiségű és összetételű emésztő enzim a szervezetemben, amit mesterségesen pótolni kell. Rostszegény, szigorú diétát írtak elő.
Az előírt gyógyszer dacára, több a szenvedéses nap és rossz közérzet, mint a probléma nélküli. Állandó puffadtság, emésztetlenség, rendetlen székelés (elmaradás, hasmenés váltakozásával), semmihez nem hasonlítható rossz közérzet, az erre rendelt, tüneti kezelések csak ideig-óráig hatnak.
2007.szeptember 19.-e óta fogyasztom a biogélt, naponta 1 evőkanállal, mert erre a mennyiségre reagál jól a szervezetem. Minden reggel éhgyomorra egy pohár citromos, langyos vizet iszom, pár falat evése után, veszem be a napi biogél adagot és rögtön utána egy pohár tiszta vizet iszom.
Érdekesen "működik" bennem a biogél: kimaradó széklettel "indít", a 4. napon a puffadás teljesen megszűnik, és aznap délutántól normalizálódik és rendszeressé válik.
A közérzet tökéletes. Igaz az előírt szigorú diétán nem változtatok, de több nem javasolt- ételféleséget, gyümölcsöt is tudok fogyasztani a biogél szedése óta. (Illés Ágnes)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Engem is meglepett mit tud a mikrorostos biogél. Csak azért kezdtem el enni, mert benne volt a terméksorban és annyi jót írtak róla. De úgy gondoltam nekem az emésztésem teljesen rendben van, nemigen fog mit befolyásolni. Mást tapasztaltam. Három terméket használtam akkor párhuzamosan. Az aranykolloidot a cellulit elleni krémet és a biogélt. Az első héten két kg a további hetekben egy egy kg esett le rólam. 16 kg plussz maradt rajtam szülés után. két hónap alatt annyit változott a combom és a hasam, hogy új nadrágokat kellett vennem, mert amiket két hónapja vettem azokat már lógtak rajtam. Most még kb. 5 kg felesleg van rajtam, a fogyás lelassult a belső tisztításon túl vagyok. Nem hittem volna hogy lesz még nekem lapos hasam. (Marosffy Veronika)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Egyik ügyfelem emésztési és "trónolási" zavarokkal küzdött évek óta. A probléma kezelésére megvolt a "receptje": éhgyomorra reggeli kávé és cigaretta. Ez a módszer éveken át beindította a reggeli "akciót". Igen ám, de egy idő múlva a bombabiztos módszer csődöt mondott, időnként hashajtóra kellett fanyalodni. Ez macerás, nyügös és "időigényes" megoldás lett. Akkor kipróbálta a biogélt. Nem sok bizalommal, óvatosan, hogy lesz, ami lesz, a meglevő helyzeten már nem lehet rontani. Aztán egy hét múlva javulni kezdett a helyzet, majd -körülbelül a gél felénél-, teljesen rendeződött. Amint elfogyott az első üveggel, már kérte is a másodikat. Élete egyik legnagyobb de mindenképpen legkellemetlenebb problémáját oldotta meg vele. (Gángó Mária)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Egy idős barátom évek óta panaszkodott az állandó emésztési zavarokra és az ezzel együtt járó szorulásokra. Ajánlottam neki a biogél szedését.
Az első hónap után azt mondta, hogy a tünetek nem múltak, sőt a szorulási tünetek erősödtek. A lányom orvos megkérdeztem a véleményét. Azt mondta, hogy ez könnyen előfordulhat. Az Ő véleménye alapján folytatta a szedést.
A legutolsó alkalommal Örömmel újságolta, hogy minden a legnagyobb rendben van: "Te Karcsi olyan érzésem van mintha a biogél simogatná a beleimet.".
Ez az indulási szorulási tünet nem volt egyedi est. Egy hölgy ismero~sömnél is elo~fordult. A tartós szedéssel teljesen elmúlt. (Pretz Károly)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Két és fél éve volt egy hasnyálmirigy gyúlladásom, amit rendesen megsínylett a szervezetem, nehéz volt a talpra állás. Szigorú diéták és szigorúan követendő orvosilag előírt szabályok és gyógyszerek alkalmazásának sorozatai követték egymást.
Májusban ismerkedtem meg az üzleti lehetőséggel és a termékekkel. Elkezdtem fogyasztani a Biogélt és néhány napon belül észrevehető változást tapasztaltam. Egy hónap után helyre ált a vércukor és koleszterin szintem. Ma már bátran megeszem a legpikánsabb és finoman fűszerzett ételeket is. A Biogél fogyasztása előtt ez nagy önuralmat igényelt mert szakács a szakmám és szeretem a finom magyaros ételeket. (Lökös Zoltán)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Tavaly 2006 tavasz óta gyomor panaszaim kezdődtek a sok stersszes munkámtól, has puffadásom, gyomor sav és emélygések gyötörtek. Reggelente munkába indulva hányinger tört rám mindig háztartási kekszet kellett ennem. Körzeti orvosom felírt több féle gyomorsav elleni gyógyszert, de mindegyik gyógyszeres kezelés hiába volt. Sokat költöttem gyógyszerre ami pénz kidobás jelentett számomra.
Állandó has puffadtság és görcs gyötört, emésztetlenség, rendetlen székelés. Társaságban kellemetlen helyzetben voltam a rossz közérzet miatt. Nem tudtam rendesen étkezni és gyümölcsöt fogyasztani, nem ehettem főzeléket, savanyúságot, még sajtfélét sem tudtam enni, nem ihattam tejet, kávét se citromos teát, szénsavas üdítőt, mert a gyomrom sok savat termelt. Még rostos gyümölcs lét sem tudtam fogyasztani. Óvatosnak kellett étkeznem, sok mindent nem ehettem így vitamin hiányosnak és legyengültnek, fáradtnak éreztem magam.
Amióta novemberben megismertem a Dr. Hummel Mikrorostos biogélt és mindennap este egy evőkanállal fogyasztok belőle teljesen megváltozott bennem minden. Nem telt el egy hét sem, észre sem vettem, hogy reggel megszűntek a gyomor panaszaim, lassan helyre álltak az étkezésem és javultak a közérzetem. A hasam nem puffad már és a gyomrom nem émelyeg. Csodálatos a Dr. Hummel Mikrorostos biogél, sokat segített rajtam, szeretnék köszönetet mondani annak aki ezt a terméket létre hozta és ajánlotta. (Fülöp Anita)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Gyermekkkoromban szinte nem telt ugy el tel, hogy a háziorvosom ne irt volna fel egy kis antibiotikumot, igy az immunrendszerem meggyengült az évek során, és allergiás lettem, szinte minden növényre, es sokfele élelmiszerre. Mielott megismertem a Mikrorostos biogélt szinte reteggés volt a táplalkozás, ha nem otthon ettem, hogy mit tartalmaz az adott étel, de a biogélnek köszönhetöen nem puffad fel a hasam, sok allergiás ételt tudok fogyasztani, nincs hasmenesem (allergia), de meg a székrekedésemen is javitott. (Olah Anita)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Tulajdonképpen én a termékeket ismertem meg előbb. Sajnos nagyon nagy gyomorfájdalmaim voltak orvosi vizsgálatok után megállapították, hogy fekélyem van. Nagyon erős gyógyszereket kellett szednem, hogy egyáltalán létezni tudjak. Azt mondták, hogy meg kell műtteni.
Közben egyik ismerősöm ajánlására elkezdtem szedni a Dr. Hummel Zoltán: Mikrorostos biogélt, és a tajga aranyát. Egy hét után el tudtam hagyni a gyógyszerek szedését, majd egy hónap után a vizsgálaton megállapították, hogy eltünt a fekélyem. Így hála Istennek egy műtétet sikerült elkerülnöm. Köszönöm Dr. Hummel Zoltán!!! (Garas Anna Mária)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Az itt leírt tapasztalatok nem ígérvények, nem helyettesítik az orvosi kezelést.

Vissza a Méregtelenítés oldalra.