csütörtök

Pannunicum zöldségpor ésgyümölcspor vagy rágótabletta

Pannonicum gyümölcs rágó:Minden nap beveszek 2db-ot ennek hatására:Pénteken fárasztó telefonos munkán voltam 7óra alvással 6órát dolgoztam haza értem 9re pizzáztunk meg filmet néztünk még tök friss voltam este 11ig fent voltam allor éreztem csak fáradtságot.Szombat buliba is se voltam fáradt.Vasárnap kb 5óra alvás utánn délutánn majd elaludtam bevettem 1db-ot lementem focizni 5-7:30ig voltunk lent nagyon kimerültem a melegtöl,de azért az agyam még vágott másnap vagyis ma vettem észre,hogy nincs izomlázam és nem fáj semmim.Tehát memoriám jobb lett,állóképesség drasztikus növekedése,szellemi frissesség növekedése,sokkal jobb kedvem van,többet mozgok mégse vagyok fáradt.Anyukámnak szombaton adtam 1-et azt mondta nem érez semmit vasárnap este kérdem nagyon friss vagy vettél be a rágótablettából?azt mondja igen és tényleg használ dugd el apád elöl:D.
Köszönöm és Hálás vagyok ezekért a termékekért most már üzleti partner leszek az biztos.Magyar termékek,Magyar cég,MAGYAR EMBEREKNEK,Magyar étrendre és pénztárcához igazitva.Végre büszkék lehetünk valamire.
ÜDV! Básits Gábor,Dunabogdány


Pannonicum termékcsalád.
A rágótablettákkal alapvetõ táplálékainkat juttatjuk be a szervezetünkbe. Ennek hatására változások kezdõdtek el nálam. Teljes értékû táplálékot képviselnek a rágótabletták és a Quality Cardio.

Én személy szerint kereken 1 hónapig kizárólag csak ezeket fogyasztottam. Napi 10-12 rágótablettát. Semmilyen más élelmiszert nem vittem be a szervezetembe, pedig 105 Kg vagyok. Nem voltam éhes, semmilyen mellékhatás vagy tünet nem jött ki rajtam. Ebben az 1 hónapban nagyon komoly méregtelenítés zajlott le a szervezetemben. 1 hét alatt eltávozott a felesleges béltartalmam, fokozatosan tûnt el a zsírfelesleg rólam, biorezonanciás állapotfelméréssel bizonyítottuk, hogy az értékeim folyamatosan emelkedtek. Hetenként mérettem magam.

A bélrendszerem 100%-os értéket mutatott két hét múlva!! A prosztatám három hét múlva mutatott 100%-ot!!! Amúgy sem volt rossz. Lehet, hogy a prosztata problémákra csak zöldség-gyümölcsöt kellene fogyasztani? A rossz táplálkozás az oka? Egy kicsit elgondolkodtató… Az egekbe szökött a vitamin és ásványi anyag szintem! Sosem éreztem magam ilyen tettrekésznek.

Többen mondták, hogy megfiatalodtam. Ezekbõl kiindulva, lehet, hogy igaz az elmélet? Pusztán csak a rossz táplálkozás a felelõs? Nálam tökéletesen bevált a kísérlet. A kísérletbõl pedig lett egy kimagaslóan eredményes méregtelenítõ kúra. ha a VIP árát nézem, nem került 10 ezerbe! A bogyók mindig nálam vannak, és ha nincs módomban enni valamit, ott a rágótabletta. Szenzációs termék, és nagyon örülök, hogy a cég terméke. Annak meg különösen örülök, hogy MAGYAR!!!

Üdvözlettel:

Veszprémi Zoltán, Gyõrbõl.


Pannonikum Gyümölcspor:

Szervezetem lúgosítására kezdtem el szedni a gyümölcsport, de emellett 3 hét alatt 8 kg-ot fogytam Mikrorostos Biogélt is fogyasztva. A legeslegjobb " mellékhatás" a derekamon található úszigumi eltûnése volt!!

( Utólag már bánom, hogy nem mértem le, hány cm-ert csökkent a csípõbõségem…)

Quality Cardió:

Anyukám 2 szívinfarktuson esett át. Amikor megjelent a QC azonnal vittem neki egyet, hogy segítsen tapasztalataival. Már másnap reggel felhívott, hogy nem " lötyög" úgy a szíve, azaz, nincsenek a megszokott reggeli ritmuszavarok. 3 nap múlva azonban már csodálatos dolgot mesélt. Õk a harmadik emeleten laknak, eddig még a szemetet sem merte levinni, mert már az elsõ emelet után fulladt, szédült, rosszul volt....Aznap már kétszer lement az utcára és nem volt semmi problémája. Erõnléte, állapota és hangulata is folyamatosan javul! Köszönjük QC!!

Bukovszkiné Kisbáró Emese


A Quality Cardio és Pannonicum gyümölcspor.

Nyár óta fáj a szívem szinte állandóan. Szívnagyobbodásom, COPD-m, asztmám és magas vérnyomásom van. Két hete szedem a Cardiót, de már a negyedik-ötödik naptól teljesen megszünt minden fájdalmam. Ritkábban megy fel a vérnyomásom és nem fáj a fejem sem napok óta. Jobb a közérzetem is.

A 17 éves lányomnak hetekig görcsölt a gyomra. Ha evett, azért, ha nem evett, akkor meg azért. A két étkezés között szinte állandóan hányingere volt, idõnként elájult. Az orvos szerint valószínûleg reflux betegsége van. Vizsgálatokra küldte, de csak késõbbi idõpontokat kapott. Elkezdtem vele szedetni a Pannonicum gyümölcsport és a Biogélt. Két-három nap alatt a tünetei szinte teljesen megszüntek. Jelenleg jól van, jobb az étvágya, nem fáj a gyomra, megszünt a hányingere. Szerintem a jövõ heti ultrahang vizsgálat nem fog mutatni semmilyen elváltozást. És talán a gyomortükrözést is megússza.
Molnárné Á. Éva


A Pannonikum gyümölcs- és zöldségpor sokrétû felhasználásáról szeretnék írni. Önmagukban is finomak.

A gyümölcsport teába keverni hidegen, melegen - ez a legegyszerûbb felhasználása. Tejes turmixokba, túróba, joghurtba keverve gyümölcsdarabokkal, mézzel, müzlivel fennséges. Én krémtúróban szeretem a legjobban. Nyáron kipróbálom majd fagyiba. Pudinghoz keverve a végén - különleges ízû (pl Csoki). Sorban kipróbálom minden fajtához.

A zöldségport levesekhez fõzelékekhez keverem tálalás elõtt. Akit zavar a pirosas színe az csak olyan ételbe tegye amiben paprika is van. A legkiválóbb természetes "ízfokozó", asztali fûszernek is ragyogó. Aki idegenkedik zöldségléként fogyasztani, az a fennti módokon sokoldalúan használhatja.

Üdvözlettel: Zsuzsa

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A Zöldés és Gyümölcs Pannonikumokról

Egy, illet két hónapja fogyasztjuk. Sokféleképpen használjuk: a zöldségport pástétomba keverve kennyére kenjük, ehetõre hûlt levesbe, fõzelékbe ízesítõül tesszük, túróba, vajba, szinte felsorolni is lehetetlen hányféleképpen fogyasztható, ivólé készítésén kívül. A gyümölcspor fogyasztására is néhány példa: krémekbe, turmixokba, pudingokba keverjük, és természetesen ivólének is elkészítjük.

Mindkét termék lúgosító hatású is, bio gyümölcsbõl, zöltségekbõl készülnek, mindenféle adalékanyag nélkül, ez külön öröm a számunkra, mert ilyen jó minõségû készítmény nem sok van a piacon.

Úgy érzem, mióta ezeket fogyasztom, kiegyensúlyozottabb, energikusabb vagyok.
Illés Ágnes

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Unokám, aki nemsokára nyolc éves lesz, elsõ osztályos. A korábbi években az öszi hûvös napok beköszöntével. elkezdõdtek a fertõzéses meghûlések is. sokat mulasztott az óvodából. Torokgyulladás, középfülgyulladás, láz, vírusfertõzéstõl hányás, hasmenés. Azt hiszem ez sok szülõ és nagyszülõ gondja. Fogytak a gyógyszerek, és nem is mindíg az olcsók. Amikor megjelent az üzletben a Pannonikum, azonnal kipróbáltuk a zöldségetis, a gyümölcsöt is mindkét formában. - Nekem az a véleményem, hogy minden természetes eredetü vitamin és egészségmegõrzést segítõ termék százszor többet ér a gyógyszereknél, mert nem gyógyítja, hanem megelõzi a bajt. - Pisti, az unokám imádja a gyümölcs rágótablettát, Havonta két dobozzal elfogyaszt, de eddig csak egyszer volt egy kis panasza. Kezdett fájni a torka. Mikor panaszkodott, rákérdeztem, és elmondta, hogy már négy napja nem evett pannonikumot. Mondtam, hogy ilyet ne csináljon. Gyorsan megevettvagy tizet, (nem adagolható túl) és masnap már nem fájt a torka. El kell mondanom, hogy az osztályukból az õsz folyamán már több gyerek hiányzott napokon át. És a gyerekorvosunk elmondása szerint sok a meghûléses beteg gyerek.

Nyul György


Sok szeretettel ajánlom a zöldség és gyümölcs kapszulákat mindenkinek! Én elõször a finom íze miatt kezdtem el szedni õket, majd három hét után csodálkozva láttam, hogy a körmömrõl eltüntek a fehér foltok, amik már kiskorom óta csúnyítják a kezem. Régebben próbálkoztam sok mindennel, hogy eltünjenek, de sikertelenül. Így feladtam, és körömlakkot használtam, mert szégyeltem, hogy fehérfoltos a körmöm. De ennek vége! A körmeim gyönyörûek, és mostmár sokkal többet használom az átlátszó körömlakkot, hogy mindenki láthassa, milyen szépek:)
A rágótabletták tartalmazzák mind azokat a vitaminokat és nyomelemeket, amikre a szervezetemnek szüksége van, és mostmár semmiben nem szenved hiányt. Hiába eszek minden nap sok gyümölcsöt és salátát, és sokszor tartok gyömülcs napot is egy hónapban, úgy látszik ez mind nem volt elegendõ ahhoz, hogy a fehér foltok eltünjenek. Csak a rágótabletták segítettek rajtam. Köszönöm nektek, kedves Pannonikum csapat!"

Gyulai Orsi


Pannonicum termékcsalád: A zöldség és gyümölcspor használatával megállt a 15 éves hajhullásom. A sok elfogyasztott vitamin , nyomelem és a folyamatos béltisztítás sem hozta meg az eredményt. Másfél havi lúgosítással szûnt meg a problémám. A hajam sokkal dúsabb, lágyabb és fényesebb lett. Mellette kitisztult a bõröm.

Üdvözlettel: Poszmik Vivien

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pannonicum gyümölcspor

December eleje óta szedem a Pannonicum gyümölcsport, az elsõ 2 hétben 5 kg-ot fogytam,

3 nap alatt 6 cm ment le a hasamból. Teljesen ugyanúgy étkezek, mint azelõtt és egyáltalán nem éhezek! Rengeteg édességet eszek, ennek ellenére nem hízok el! A bõröm teljesen letisztult, amióta ezt a terméket szedem!

Práger Nikoletta