csütörtök

Ezüszszálas zokni

Ez a termékünk fantasztikus! Ódákat tudnék zengeni, de lényegre törõ leszek!
Mivel két munkahelyen dolgozom, s mindkettõben folyamatosan állnom kell, estére nagyon elfáradnak a lábaim. Volt rá példa, hogy nem vettem fel az utcai cipõmet hazafelé, mert úgy bedagadt a bokám és a lábfejem, hogy kényelmetlen volt, a zoknimnak is mindig meglátszott a helye.
Ahogy megjelent az ezüstszálas zokni, rögtön kipróbáltam és el kell mondanom, hogy leírhatatlan a változás. Tudjuk, hogy ha fáradt valakinek a lába, az egész testét csak vonszolja egész nap. Amióta ezt a zoknit használom, nem dagadnak meg a lábaim estére, frissnek érzem magam. Teljesen más napi 10 órát így ledolgozni.
Ajánlottam is egy barátnõmnek, aki általában nagyon elutasító a hálózatban forgalmazott termékekkel, de lelkesedésemet látva vásárolt egyet kipróbálásra. Következõ héten rámcsörgött, hogy szüksége volna még 3 ezüstszálas zoknira. :)))
Egy ilyen kis apró dolog óriási változást tud okozni a közérzeteden!
Próbálátok ki Ti is!

Üdvözlettel: Koday Krisztina, Budapest


Amióta ezüstszálas zoknit használok a zárt cipõben, jobb a helyzet. Nem izzad a lábam, szinte nincs is lábszagom a zárt cipõ egész napos viselése után. Este, amikor hazatérek egy egész napos szponzorálásból, elviselhetõ vagyok, miután levettem a cipõmet. Azóta a pici fiam is másként üdvözöl.
Üdvözlettel:

Veszprémi Zoltán, Gyõr


Ezüstzokni extrém körülmények között!

2008.08.26-08.09.21 között Spanyolországban megcsináltam barátaimmal az El Camino (Francia út) zarándok utat. (Szent Jakab út) Ez kb: 818 km-es gyaloglást jelent ami Saint-Jean-Pied-De-Port- ból (Franciaország), Santiago de Compostela-ig (Spanyolország) tart.

A 818 km-t 27 nap alatt tettük meg. 26 nap alatt értünk Monte de Gozoba ami 5 km-re van Santiagotól és a 27. napon mentünk be a városba.

Napi átlag 30km-t tettünk meg, de voltak olyan napok, amikor 38km-t, 40km-t is gyalogoltunk a leghosszabb 44 km volt.
Plussz egy 14 kg-os hátizsák volt a hátamon.

Az egész úton az ezüstzokniban voltam és nagyon jó tapasztalataim voltak.

NEM volt lábszagom, NEM izzadt bele a bakancsba a lábam. Az egész utat megúsztam kettõ vízhólyaggal ami az elsõ két nap keletkeztek, rá két napra már el is tüntek. NEM kopott el a zokni.

Bátran tudom ajánlani mindenkinek mert ha ezt az utat kibírta, akkor minden bizonnyal nagyon jó termékrõl van szó.
Ehhez a túrához elengedhetetlen a jó és kényelmes bakancs is vagy olyan lábbeli ami bírja ezt a hosszú utat.

Üdvözlettel: Páll Gábor, Tapolca


Szeretném megosztani veletek az ezüstszálas zokniról tapasztalatainkat.Férjem számára a kellemetlen szagok ellen vásároltam,saját részre pedig azért mert boka tájékon nagyon felszaporodtak a szülés utáni hajszálerek pattogása és visszér problémáim. Úgy gondoltam a keringés javítására a hidegláb érzet enyhítésére szuper lehet.Nyáron vettem a zoknit,csodás pink szinben magamnak és bizony nagyon klassz.Egyáltalán nem volt melegem benne, jó közérzetet biztosított, nem dagadt be a bokám,szóval csak jót tudok mondani róla,és használom napi szinten.Kisférjem is csodálkozott az õ tapasztalatain,mert a kellemetlen szagok napról napra csökkentek,pedig õ munkája révén sokszor bakancsba jár,nem nyitott cipõben.Napi szinten kimossuk enyhe mososzeres vízben,néha samponban,vagy folyékony szappannal,és hordható másnap.Már több zoknit vettünk több színben,és a családban is beszéltem róla.Idõs anyósom is a keringés javítása és hidegérzet miatt hordja,unokatestvérem pedig szintén a rossz szagok ellen .Ajánlom mindenkinek akinek hasonló problémái vannak,megéri!

Szalayné Éva Judit Kajárpéc


Gumírozás nélküli ezüstszálas zoknit vettem még nagy melegek idején. Télire
szántam, de kipróbáltam, hogy mit tud.

Csoda, de nem éreztem azt, hogy, meleg lett volna, hanem egy kellemes
komfortos érzést adott, mert a keringési problémákat megoldja. Mivel PCP-s
vagyok, a láb izületeim is nagyon tudnak fájni. A hangulatom is borús a
fájdalom miatt. Most viszont változás történt.

A hangulatom is meg változott elõnyösen. Akkor figyeltem fel rá, hogy amikor
máskor az esõ ömlik, dörög, és villámlik,
akkor bizony érzem, hogy ólmosodnak a tagjaim.

Nyári idõben is vannak hûvösebb reggelek és esték, amikor elkel egy zokni,
de ez egy egyenletes hõmérsékletet biztosított.

Most viszont már igazán jó szolgálatot tesz, mert én a lakásban csak
zokniban közlekedem, - úgy otthonosan -.
Eddig, vastag flotir zoknijaim voltak, de bizony egy szobapapucs sokszor jól
jött.

Most viszont az ezüstszálas zokni bõven elegendõ. Amikor a számítógépnél
ülök gyakran olyan hideg a kezem, mint a béka lába, de lábam az finom
melegben van.

Lábam nem fáj, a bokámról a duzzanat, eltûnt, és élvezem, ha fel kell állni
a géptõl, és nem kell "bejáratni" az izületeimet, hanem fájdalom mentesen
indulhatok az utamra.

Nagyon jó termék, ajánlom mindenkinek, mert biztos vagyok benne, hogy amik a
leírásban szerepelnek, hogy milyen bajokat szüntet meg, arra is tökéletes
lehet.

Rasztikné Grega Emma

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Unokám nagyon szeret kerékpározni. Amint teheti, kerékpár
túrákat szervez magának.
Június 18 -án (mint tudjuk, igen forró nyári nap volt)
is ezt tette. Kerékpárral elment Kiskunmajsáról Bonyhádra
és vissza. Reggel 5 óra előtt indult és este 8 óra körül
ért haza. 226 km-t tett meg. A lábán ezüstszálas zokni
volt és kínai (zárt) sportcipő. Este, mikor levetette a
cipőjét és zokniját, a zokni egyáltalán nem volt kellemetlen
szagú. Ha ezen az úton nem ezüstszálas zoknit visel, el lehet képzelni,este milyen szagot árasztott volna a zoknija.

A korábbi években az unokámnak gyakran nagyon erősen
viszkettek a lábujjai, természetesen lábgomba miatt.
Mióta ezüstszálas zoknit hord, azóta ezek a
kellemetlenségek megszűntek.
Meg szeretném jegyezni, hogy nem állandóan jár ezüstszálas
zokniban, csak hetenként két-három napot, de ennyi is elég
ahhoz, hogy ne tudjon kialakulni a lábgomba.

Bozóki Jánosné, Kiskunmajsa