csütörtök

Rézoldat

2005-ben csontritkulást állapítottak meg nálam a DEXA-szûrésen, ami évrõl évre romlott. Egy évvel ezelõtt kezdtem el fogyasztani a rézkolloidot. Kezdetben 2x1 teáskanállal, de egy-két hónapja már csak egy kupakkal iszom belõle.
Mint tudjátok réz szükséges a szervezetben ahhoz, hogy a kalcium és a foszfor beépüljön a csontokba.
Amit orvosilag írtak kalciumot, az be sem tudott épülni, mert abszolút rézhiányos volt a szervezetem.
Augusztus elején voltam a szokásos kontrollon, és amire számítottam, az be is igazolódott. A doktornõ megkérdezte, hogy mit szedek, mert a plusz-értékek felett van a csontsûrûségem értéke.
Neki is meséltem a rézkolloidról, mirõl õ eddig még nem hallott. Az asszistense szeptember 1-én jön hozzám egy biorezonanciás bemérésre, mert felkeletettem a figyelmét és érdeklõdését.
Aki hasonló cipõben jár, teljes szívembõl ajánlom számára a rézkolloid fogyasztását.

Üdvözlettel:

Bíróné Horváth Éva
H-08954


Idönkénti fejbõrgyulladasra évek óta használtam egy Nizoral nevezetu sampont ami egesz jó hatásfokkal müködött.
Természetesen addig mig el nem fogyott.Mivel Olaszországban élek , nem sikerült hozzájutni jopár napig.
A tünetek már eléggé elviselhetetlen módon jelentkeztek,aki hasonló gondal küzd jó tudja milyen kellemetlen.
Gondoltam hogy mivel itt vannak a kolloidok a kezem ügyében ,hát módszeresen végigprobálom õket,ugyis mindenhonnét azt
hallani hogy valamelyik mindig használ valami nyavajára.

Folytattam a Rézzel,napi 3-4 alkalommal permeteztem a fejbõrre es azt hiszem a 4. nap reggel teljesen eltüntek a vörös foltok
az égõ ,viszketõ érzéssel együtt.Azóta mindig fejmosas után egyszer megismétlem,es nevetek mert eszembe jut nagyapam a szöllõlugasával.
Egyszoval a Réz nem csak ott segitett.

Fodor Barnabas

4 hónapja fogyasztom a Rézkolloidot.

Október 16-án voltam csontsûrûség vizsgálaton. Eddig hiába szedtem bármilyen orvosságot, semmi pozitív hatást nem tapasztaltunk. Most viszont végre van! Javult az eredményem. Igaz, nem sokat, de javult.

Vérképzõ szervi problémám is van. Ezért gyakran aludtam nap közben. Túl azon, hogy nappal nem alszom, este is sikerül tovább ébren maradni. A vérképem az utolsó vizsgálat szerint tökéletes! Sajnos, a lányom legutolsó, e hónapban készült vérképében sok a csillag. Bízom benne, rajta is segít a Rézkolloid..
Bata Rozália






Rézkolloidot kezdtem el használni. Ugyanis szememben, a szemfenéken idõnként kiújuló ödéma jelenik meg, épp a látóidegnél. Ezáltal látásom homályossá válik. Fõleg egy foltban. Olyan kerek, mint a szemgolyóm. A legjobban talán úgy lehet érzékeltetni, hogy ha bekapcsolom a televíziót, a képet nem élesen látom, hanem úgy, mintha valaki levette volna róla a fényt. Nem teljesen, úgy kétharmad részben. A lényeg, hogy nagyon rossz ez az állapot. Ha nem idejében kezdem el a kezelését, akkor az is elõfordulhat, hogy egyedül közlekedni sem nagyon tudok. Ezt az állapotot bármilyen vírusos megbetegedés, vagy stressz idézi elõ. Sajnos, amikor ezt kivizsgálták, orvosaim semmiféle gyógyszert nem tudtak rá adni. Mivel sok gyógynövényt használok, utána néztem, és találtam erre is egyet. Igen ám, de amilyen gyorsan kialakul a betegség (egyik napról a másikra), annál lassúbb a gyógyulási folyamat. Aztán egy napon felhívott a szponzorom, és ajánlotta a Rézkolloidot. Utána néztem, és tényleg a rézhiány okozhatja ödéma kialakulását. Még egy hete sem használom a folyadékot, de már teljesen, tisztán látom a televízió képernyõjén az adást. Nem bántja a szememet. Igaz, az olvasás még nem megy, csak természetes fénynél, de ilyen ütemû gyógyulásnál az is hamar el fog jönni. Nagyon boldog vagyok, hogy kevesebb, mint egy hét alatt idáig jutottam a gyógyulás terén. Visszatért a reményem, hogy hamarosan újra jól, illetve jobban fogok látni. Szívbõl köszönöm ezt a terméket azoknak, akik kikísérletezték, valamint szponzoromnak, aki felhívta rá a figyelmemet, és meg is lepett vele!

Tisztelettel:

Bombicz Judit







TERMÉKTAPASZTALAT !
Hetek óta erõsen vizesedett mindkét lábfejem.Fájt, feszített nagyon. Kb. másfél hete a bal lábam leapadt, viszont a jobb még erõteljesebben megduzzadt, sõt, a lábfejem tetején egy fél tenyérnyi helyen nagyon viszketett, és viszketésen túl fájdalmas is volt.
Elõvettem a rézkolloidot, és kb.2-2 óra eltéréssel 3 ízben bekentem vele az említett kritikus részt. Az elõbb nem hittem a szememnek: a jobb lábfejemrõl teljesen eltúnt a duzzanat, megszûnt a viszketés, és a fájdalom is ! Kicsit ugyan még dagadt a lábfejem, de úgy tûnik hamarosan teljesen rendbe jön. NAGYON BOLDOG VAGYOK !
Horváth Erzsébet, üzletépítõ




RÉZKOLLOID

- Egy hónapja napi 1 teáskanálnyit fogyasztok, azóta a következõ változások történtek:
- szemmel látható a lábszáraimon az "értérkép" halványodása :)
- többet tudok állni és ülni, anélkül, hogy közben fölpakolva pihentetném a lábaimat :)
- szemem alatti sötét karikák kivilágosodtak :)
- javult a bõröm állapota :)
- nem jelennek meg a testemen allergiás foltok nedvesség hatására, mint elõtte :)
- hajszínem sötétedik, már a festés után lenõtt hajam nem világít fehér csíkként, már 50%-ban visszaszínezõdött :)


Üdvözlettel:
Trautmann M.Rita

Engem mindig érdekeltek a fiatalító szerek és kozmetikumok.Amikor megismertem a réz kolloidot teljesen elbûvölt. Egy hete fújom az arcomra és szedem is.Már ilyen rövid idõ alatt is érezhetõen puha bársonyos és porcelánsíma lett a bõröm.Hihetetlen.

Korpádi Zsoltné

27 éves vagyok és focizok. Már elég korán elkezdtek jelentkezni a lábamon a visszerek és a megdagadt erek. Nem foglalkoztam vele különösebben, ráfogtam arra, hogy focizok. Amikor megismerkedtem az üzlettel , akkor az elsõ termékek között rendeltem meg a RÉZKOLLOIDot is. Már egy üveg elfogyasztása után érezhetõ volt a hatás. A lábamon az erek szépen kezdtek visszahúzodni, és azt éreztem, hogy sokkal jobban kapok levegõt, jobban bírom a 90 percet (meccs), és mind az oxigén-, mind pedig a vérellátásom javult. Jobb lett a közérzetem. Szerintem fantasztikus termék!Varga Tibor (H-14557), Kiskunmajsa