csütörtök

Kókuszzsír

Szakmám szerint szakács vagyok. Szakács tanuló koromban, az étteremben, ahol tanuló voltam zsírral fõztünk. Otthon édesanyám is avval fõzött. Aki fõzött zsírral tudja, hogy, sokkal jobb íze van és sokkal szebben sülnek benne a húsok. Például a hagyma is aranysárgára pirítható. Viszont amikor az idõk szavára hallgatva áttértünk az olajra, ezek a tulajdonságok eltûntek. Aki gyakorló háziasszony, vagy sokat fõz pontosan, tudja, hogy olajban nem úgy pirul a hagyma, mint zsírban. A sütésnél meg azt figyeltem, meg hogy a sütés végén igencsak károsodik az olaj. Ami engem zavart, az hogy rengeteg rákkeltõ káros anyag szabadul fel! De mivel nem volt más megoldás én is olajt használtam. Ezután jött a rendszerbe a kókuszzsír! Mikor meghallottam az elõadást róla megörültem hogy, nemhogy nem káros, rákkeltõ, hanem kimondottan hasznos egészséges és még nem is hizlal, hanem még energiát is ad nagyon tetszett a dolog! Ezután kipróbáltam! A panírozott húsok, zöldségek gyönyörûen sülnek! A hagymát végre aranysárgára lehet pirítani. A palacsinta gyönyörûen sül benne. Ráadásul sokkal finomabb benne minden. Ami a lényeg ez nem egy egyszerû zsír, hanem egy táplálék-kiegészítõ! Ha így nézel rá, akkor nem is drága!

További információt itt találsz:

klikk ide a letöltéshez

Kellemes fõzést!

Ács Zoltán


Sütéshez, fõzéshez, zsíroskenyérre kiváló. A kókuszzsírban, tepsiben sült, cikkre vágott burgonya még másnap hidegen is finom. A 14 hónapos gyermekem is habzsolja. Ehhez képest, már az állati zsírban sült dolgok értéktelennek tûnnek, számomra rossz ízûek, nem is beszélve a növényi olajban sütött kajákról. Szóval, kár, hogy csak most ismertük meg a kókuszzsírt. Már évtizedekkel elõbb kellett volna.

Üdvözlettel:

Veszprémi Zoltán


Kipróbáltuk mi is a kókuszzsírt. Szinte mindenhez, amit elõtte olajjal sütöttem, fõztem, most kókuszzsírral próbáljuk. Tapasztalat: az elkészült ételek valóban ízletesebbek. Az 500 ml-es kiszerelés is kiadós és többször is fel lehet használni. A sült zsír friss kenyérrel egyszerûen isteni, fõleg hogy tudjuk, nem is hízlal.:-) amihez próbáltam: sült hús, fasírozott, bundás kenyér, sült virsli, rántás, pörkölt, köret ízesítésére.

Theilerné Nemes Claudia H-13846


Már hallottam pár tapasztalatot a kókuszzsírról, mire kipróbáltam, de mégis meglepõ volt számomra, hogy tényleg nem barnul meg a vöröshagyma, ha ebben pirítjuk, nem ég le a tojás és kevesebb kell belõle,mint olajból, vagy másik zsírból.
A Niki lányom nálunk az ügyeletes palacsinta készítõ. Amióta kókuszzsírral süt, sokkal finomabbak a palacsinták és szebb a szinük is. Nem égnek meg.
Érdekes, hogy egyre többször áll neki sütni! :))
Isteni finom zsíroskenyérnek is, de só helyett én Pannonicum Zöldségport teszek rá, amitõl különlegesen íze lesz.
Családommal naponta fogyasztjuk, biztosak vagyunk benne, hogy nem csak különleges ízélményt nyújt, de az egészségünk megtartásához is nagyban hozzájárul!
Üdvözlettel: Prágerné M. Gabriella
Gyõr


Karácsonyi sütés fõzés !
A kókuszzsírról szeretném megosztani a tapasztalataimat veletek.
Minden süteményt a kókuszzsírral készítettem.
A tésztákba a vajat ezzel helyettesítettem
/ az arányokat kicsit csökkenteni kell. 10 dkg helyett elég a 7,5 dkg /
A krémeket is ezzel készítettem , semmi külömbséget nem lehet érezni .
Nagyon finomak lettek.
A fõzéshez is ezt használtam. / rizs, krumplipüré, pörkölt, káposzta,....../
Mindenkinek ajánlom, hogy nyugodtan használja akár sütéshez akár fõzéshez.
És nem utolsó sorban sokkal egészségesebb is tõle az étel.


Garas Mária
Gyõr


Egy hete fogyasztok napi két kávéskanál szûrt kókuszzsirt,aminek már a második nap után észleltem azt a számomra nagyon pozitiv hatását: szinte észrevétlenül csökkentette az állandó édesség utáni vágyamat.
Jelenleg még "csak" ennyi tapasztalatom van a kókuszzsirral kapcsolatban,de számomra,már ezért is megérte.Ajánlom mindenkinek,aki sok édességet fogyaszt,mert a kókuszzsir, úgy lecsökkentette az édesség utáni vágyamat,hogy egyszer csak azt vettem észre magamon,aki édesség függõ vagyok -VOLTAM!,hogy a sütemény az orrom elõtt állhat napokig is,akkor se kivánom.

Farkas Mónika h-19600