csütörtök

Egyébb tapasztalatok. + C vitamin

"Tapasztalatom a VITAMIN KOMPLEXUMmal kapcsolatos. Egyik hajnalban arra ébredtem, hogy borzalmasan fáj a gyomrom és nagyon hányingerem van. Meg sem mertem mozdulni, nehogy következménye legyen a dolognak. Az elõzõ napjaim kissé idegesre sikerültek, és ennek meg lett az eredménye. Arra gondoltam, hogy bevehetnék valamit, és valamiért a Vitamin Komplexum jutott eszembe. Hála az égnek! Ugyanis 20-30perc múlva a tünetek enyhültek és visszabírtam aludni. Reggelre meg már semmi bajom sem volt. Mindenesetre szedtem még tovább a Vitamin komplexumot, és ettõl sokkal aktívabb, energikusabb, vidámabb lettem. Úgy éreztem fáradhatatlan vagyok.
Szikora Zsuzsa"

A szeptember nem tartozik éppen a kedvenc hónapjaim közé. Nyáron mindig sokáig alhatunk, most azonban minden hétköznap 6-kor kell kelnem, mert megy a busz a suliba. Nehezen ébredtem, sõt talán fel sem ébredtem egészen, a buszon gyakran újra elaludtam. Anyukám ekkor hozott nekem Party Time-ot, ami nagyon megkönnyíti a napjaimat. Friss vagyok, könnyen kelek, energiám kitart a nap végéig. Elég sokat veszekedtünk szüleimmel az energiaitalok miatt, a Party Time sokkal hatásosabb, nincs mellékhatása, nem okoz függõséget, ajánlom mindenkinek!

Kusicza Márk.



Tajga aranya:
Édesanyámnak tíz alkalommal volt gyomorfekélye, és gyakran van gyomorégése. Egy kapszula Tajga aranya azonnal megszüntette neki a gyomorégést, és nem volt szüksége semmiféle savlekötõ porra.
Kovács István

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jericho Aloe Vera Gél
_Elõször is köszönettet szeretnék mondani az üzlet vezetõinek akik
különbözõ akciókkal lepik meg a tagokat.
Amire konkrétan gondolok az Anyáknapi akció,amelynek keretében a
vásárlás után ajándékot lehetett választani.
Nos, én mint három gyermekes családanya ajándékként a Jericho Aloe Vera
Gélt választottam.
Május elején érettségi szünet volt. A 15 éves fiam nem nagyon élvezte a
szünetet,ugyanis fájt a feje,a torka,magas láza lett.
Természetesen adagoltam neki a jól bevált termékeket.(ezüst,aranykolloidot,biogélt,vitamin komplexum,calci vita plus)
A vírustól bedagadt a szeme és a testén csalán kiütések keletkeztek,ami
nagyon viszketett neki.
Bekentem a Jericho Aloe Vera géllel, és egy óra múlva eltüntek a
kiütések a testén és a viszketés is megszünt.
Javaslom mindenkinek,hogy nézze át a webáruházát,hiszen folyamatosan
bõvül a termékskála.
Mátyus Zoltánné Mariann
Felpéc
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Az én terméktapasztalatom:
A fejfájásra is nagyon jó a Goodlife C-vitamin! Ha fáj a fejem, a C-vitaminból csepegtetek a nyelvem alá, ott tartom 1 percig, utána lenyelem. Néhány perc elmúltával már nyoma sincs a fájdalomnak. Migrénes fejfájás esetén is hatásosnak bizonyult már.
Szikora Zsuzsa, Kiskunmajsa